سنگ عقیق اصل
نوشته شده توسط : مطلب نویس سارگن

عقیق از جمله سنگ هایی است که بسیار معروف است و طرفداران بسیاری را دارد. اما بهتر است بدانید تمامی خواصی که از این سنگ شنیده اید کاملا مربوط به سنگ عقیق اصل می باشد و توصیه می شود حتما برای به همراه داشتن این سنگ، از نوع اصل و معدنی آن استفاده شود. 

زیبایی این سنگ های معدنی طراحی شده بر روی انواع زیورآلات نقره مانند: گردنبند عقیق، دستبند چرم، نیم ست نقره، انگشتر عقیق، گوشواره نقره، ساعت نقره و... دو چندان می شود. به همین دلیل سایت جواهر بهترین مجموعه در زمینه فروش زیورآلات نقره زنانه و جواهرات مردانه است که تمامی این محصولات به همراه شناسنامه اصل ضمانت کالا هستند. 


مشخصات سنگ عقیق 

نحوه تشکیل شدن سنگ عقیق به این صورت است که از ته نشین شدن ماده سیلیس که در آب های زیرزمینی وجود دارد. این ترکیبات از تبلور فازهای سیلیکاته در ماگمای در حال سرد شدن و روی هم جمع شدن سیلیس در حفره سنگ های لاوا است، به وجود می آید. البته هر چقدر میزان این حفره ها بزرگتر باشد این سنگ در سایزهای بزرگتری تشکیل می شود.

سنگ عقیق بسیار دانه ریز و یا به صورت مخفی از بلور کوارتز است که در واقع این سنگ  جزئی از خانواده کوارتزهای رشته ایی است. سختی سنگ عقیق بین 6.5 تا 7 است و بر همین اساس گاهی سخت و گاهی نرم در هنگام تراش خوردن می شود. دلیل متنوع بودن رنگ عقیق این است که از نوارهای متوالی کلسدونی و کوارتز ترکیب می شود که از ترکیب این دو و به دلیل وجود اکسیدهای فلزی رنگ های آن کاملا متغیر است. 

خواص معنوی و درمانی سنگ عقیق 

از خواص سنگ عقیق می توان به بهبود چاکرای گلو اشاره کرد. 

بیماری های تیروئید، مشکلات گوارشی، درمان گلودرد، درمان مشکلات گفتاری

ایجاد آرامش و ارتباط با اطرافیان 

بهبود درد کمر

درمان اعتیاد

بهبود و درمان کمبود عزت نفس





:: بازدید از این مطلب : 988
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: